عکاسی های تبلیغاتی
سایت FCDN
عکاسی های تبلیغاتی
پنج شنبه 18 آذر 1400 ساعت | بازدید : 426 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

عکاسی های تبلیغاتی محصولات چگونه است؟

در حقیقت عکاسی های تبلیغاتی معمولا بدون سایه و پس زمینه (یا با پس زمینه تک رنگ واضح) هستند. البته، استثناهایی وجود دارد! هدف از تمامی روش های عکاسی های تبلیغاتی محصولات این است که هدف مورد نظر را تا حد امکان جذاب نشان دهد و ذهنیتی خوشایند در ذهن بینندگان ایجاد کند و در نهایت آنها را متقاعد به خرید کند. ایده ها، ترکیب بندی و فضای رنگی نقش بسیار مهمی در عکاسی تبلیغاتی دارند. کیفیت عکس هم کم اهمیت نیست. تصویر تبلیغاتی باید واضح باشد و همچنین دارای وضوح بالا یا محدوده تونال وسیع باشد. تا همین اواخر، عکاسان تبلیغاتی از دوربین فیلمبرداری استفاده می کردند. اما با ظهور عکاسی دیجیتال و محبوبیت روزافزون آنها به این نوع دوربین روی آورده اند. در حال حاضر فرمت ذخیره عکس های دیجیتال RAW می باشد.

منبع: https://rivalonline.ir/%d8%b9%da%a9%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

عکاسی های تبلیغاتی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 35
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 73
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 429
:: بازدید ماه : 6177
:: بازدید سال : 14485
:: بازدید کلی : 14485